HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje - Ne može da je podnese više! Istrajan u svojoj ODLUCI
Potpuno poludeo Za vreme emsije došlo je do konflikta između Filipa Cara i Aleksandre Nikolić koja misli da je možda u drugom stanju sa Filipom Carem. Nakon što je saznala za moguću trudnoću, Maja Marinković je napravila haos Filipu, a on je sve vreme pokušavao da je smiri.
Maja je u stopu pratila Cara loji je na sve načine želeo da se otarasi Maje i spava sam u krevetu, a u celu priču se umepala i Jelena Golubović koja je stala na stranu svoje rijaliti ćerke. - Hoćeš da ostaneš u rehabu? - pitao je Car. - Ne, ja ne izdajem prijatelje - odgovorila je. - Znao sam, zna ona kako ja razmišljam, tačno me radi na foru. Svaka ti čast za ovo lemurčino - smejao se Filip i zagrlio Maju. - Neću se ja nikada odreći "mame" zbog tebe, pa ja mamu više volim nego tebe - smejala se Maja. - Nemoj da me ljubiš, stalno me negde ljubiš! Šta hoćeš da me izbaciš na Novu godinu? - nervirala se Maja. - Hoće namerno to da uradi, ako neko uđe, da preduhitri sve i izbaci te pre toga - dodala je Jelena. - Nisam dobro, nemoj me dirati Jelena - žalio se Car. - Došla si na dva dana tu si sedam, preteruješ. Na plač sam te ostavio i kuknjavu. Ideš u svoj krevet i ćao - zaključio je Car.

Коментари

Популарни постови са овог блога

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!