"GADI MI SE! ŽIVE ĆE NAS SAHRANITI!" Nakon POMIRENJA Miljane i Zole, Marija Kulić BESNA

"GADI MI SE! ŽIVE ĆE NAS SAHRANITI!" Nakon POMIRENJA Miljane i Zole, Marija Kulić BESNA: "Ne treba mi...!"
"Za mene ona više ne postoji!" Iako je do sada bezbroj puta obećala da će sa bivšim ljubavnikom zauvek prekinuti svaki kontakt, rijaliti učesnici Miljana Kulić i Lazar Čolić Zola izgleda da ne mogu jedno bez drugog, pa su se sada ponovo našli u jednom beogradskom lokalu. Rijaliti par našao se u noćnom provodu, a da Miljana ni ne pokušava da to sakrije od svojih roditelja i pratioca, pokazuje i to što je objavila nekoliko zajedničkih fotografija na svom Instagram profilu. Kulićeva je na fotografijama grlila svog dečka i označila ga u svim objavama. Marija Kulić se oglasila za medije ze otkrila da je zgrožena ćerkinim postupkom.
- Za mene ona više ne postoji, sve nas je slagala opet. Žive će nas sahraniti. Gadi mi se, ne želim da pričam o njoj. Po ko zna koji put sam razočarana u nju. Ne treba mi nikad više - završila je Marija za "Kurir".

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!