PROCURELA GEJ AFERA? Zadrugar ga RAZOTKRIO - Najavio žestoku AKCIJU! "Tebi je G**A OTEČENA!"

PROCURELA GEJ AFERA? Zadrugar ga RAZOTKRIO - Najavio žestoku AKCIJU! "Tebi je G**A OTEČENA!"
"Problem je to što se ja njemu sviđam!" Sinoć je u emisiji "Pitanja gledalaca" došlo do burne reakcije Sandija Kojića na pitanje jednog od gledalaca. Podsetimo, u toku dana došlo je do brutalnog sukobva sa Đoletom Kraljem, kada je i obezbeđenje moralo da reaguje
- Zašto glumiš muškarčinu i udaraš Kralja? - glasilo je pitanje za Sandija. - Problem je to što se ja njemu sviđam, i on ne zna šta će da radi, a ljubomoran je na mene što se ja družim sa Irmom. Tebi je g*za otečena od kada si došao - rekao je Đole. - Ma beži bre, odmakni se od mene - branio se Sandri Kojić. Inače, tokom jučerašnjeg dana došlo je i do sukoba Irme Serjanić sa Kojićem kada ga je ona udarila, a onda je o zamalo uzvratio, ali je obezbeđenje sprečilo ovaj haos

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!