"TRČALA DO PRODAVNICE I GRABILA SE ZA MLEKO" Nakon Aleksandrinih prozivki, Miki je PONIZIO pred svima

"TRČALA DO PRODAVNICE I GRABILA SE ZA MLEKO" Nakon Aleksandrinih prozivki, Miki je PONIZIO pred svima
Bez dlake na jeziku! Miki Đuričić "otvorio" je porodični sastanak prvo izlaganjem na temu rođendana Aleksandre Subotić: - Malo sam se osetio prozvanim u emisiji, ne znam da li se odnosi na mene, ja se sećam kad je ona trčala do prodavnice i grabila se za mleko - rekao je Miki.
- Mi smo izgladili odnose, koliko se ja sećam, što se mene tiče, pozvan si i rado si viđen gost - govorila je Aleksandra. - Dobro, onda ću doći. Druga stvar je moj konflikt sa Stefanom, mene je iznerviralo kad je napustio onu salu, ja sam želeo da te ispoštujem i čujem šta si imao da kažeš. Malo mi je bilo glupo i svašta sam ti rekao. Ne sviđa mi se ni što pretiš drugovima, mnogima si pretio - nastavio je Đuričić. - Miki, dvoličan si, sad se ližeš sa Aleksandrom, a meni si pričao drugačije - ubacila se Irma. - Ti bi želela da svi razmišljamo kao ti, marš u ku*ac! - vikao je Miki. - Izviniću se Mensuru, ako sam mu pretio, ali Peletu ne mogu da se izvinim, jer me je udario, to je bila samo moja reakcija! Ja ovde imam sve više i više fanova, narod sve vidi, ovde ima više od 160 kamera, one su sve zabeležile - rekao je Mihić. - Irma, jedina klošarka si ti, ali nikad nećeš biti Dalila! - ubacila se Ana.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!