VELIKO SRCE MINE VRBAŠKI! Bivša zadrugarka objavila saopštenje posle kog NIŠTA NEĆE BITI ISTO: Hvala što se bili uz mene, ali vreme je da...

VELIKO SRCE MINE VRBAŠKI! Bivša zadrugarka objavila saopštenje posle kog NIŠTA NEĆE BITI ISTO: Hvala što se bili uz mene, ali vreme je da... (FOTO)
Ovim gestom pobrala je simpatije javnosti! Bivša zadrugarka Mina Vrbaški, koja se kroz četiri sezone najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima istakla svojim jasnim stavovima, lepotom i turbulentnim ljubavnim vezama, odličila se na potez koji je oduševio njene pratioce.
Naime, Mina je u saopštenju na Instagramu istakla da prodaje svoj nalog koji broji preko dvesta hiljada pratilaca, kako bi novac uplatila u humanitarne svrhe i pomogla deci kojoj je pomoć potrebna za lečenje.
- Profil je na prodaju, novac ide u humanitarne svrhe, jer želim da pomognem deci kojoj fali novac za lečenje! Zainteresovani nek se javljaju! Sve uplate i ostala procedura biće objavljena na profilu da pojedini ljudi ne pomisle da je prevara! Hvala vam svima što ste bili uz mene i pružili mi toliku podršku sad je red da ja malo podržim decu kojoj je potrebna pomoć - napisala je Mina Vrbaški, na svom Instagram nalogu

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!