"NJEMU JE I BOG REKAO 'LAKU NOĆ'! Hteo je da zarađuje preko mene" Maja Marinković se obrušila na Brendona

"NJEMU JE I BOG REKAO 'LAKU NOĆ'! Hteo je da zarađuje preko mene" Maja Marinković se obrušila na Brendona
Žestoko! Maja Marinković iako nije još uvek aktuleni učesnik pete sezone rijalitija "Zadruga", a šuška se da će uskoro postati, česta je tema u Beloj kući Ona se u jednom intervjuu osvrnula na prekid prijateljstva sa Branislavom Radonjićem Brendonom. - Mi ćemo se videti na sudu, to je stari rijaliti igrač kome je i Bog rekao "laku noć". On je otvorio svoj jutjub kanal. 2, 3 puta sam snimala sa njim, a posle toga je postao zaista naporan i počeo da me zove po ceo dan i da mi šalje poruke, a ja imam i svoje obaveze. Počeo je da me pljuje samo iz razloga jer nisam želela da nastavim da snimam klipove sa njim gde bi on zarađivao pare na konto mog imena. Počeo je da izmišlja laži, kako ja ne znam ko je otac deteta i za to će biti tužen - rekla je Maja.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!