GOLUBOVIĆ BIO U TEŠKOM STANJU: Nove informacije o bolesti procurile iz doma Kristijana i Kristine

GOLUBOVIĆ BIO U TEŠKOM STANJU: Nove informacije o bolesti procurile iz doma Kristijana i Kristine
- Kako je govorio moj otac...
Kristijan Golubović je putem svog Instagram naloga pre nekoliko dana obavestio javnost da je pozitivan na korona virus. Bivši zadrugar se oglasio za naš portal i otkrio da je u vrlo lošem stanju, te da se nalazi u kućnom karantinu. - Jako sam loše, krvario sam iz ušiju, sinusa, pred zapaljenjem pluća sam. Evo me kod kuće u karantinu sam. Za pet dana opet idem na rengen. Jako se loše osećam - rekao je Kristijan. Golubović se sada ponovo oglasio na Instagramu, ali je ovoga puta otkrio da mu se stanje popravlja. - Bolje mi je puno, hvala Bogu. Stene se ne uništavaju tako lako, govorio je moj otac... - napisao je on.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?