"NE KAJEM SE ŠTO SAM ZALJUBLJEN U PROSTITUTKU!" Osmakčić PRIZNAO da je i RANIJE bio sa NEMORALNIM devojkama

"NE KAJEM SE ŠTO SAM ZALJUBLJEN U PROSTITUTKU!" Osmakčić PRIZNAO da je i RANIJE bio sa NEMORALNIM devojkama
"Nikada me nije bilo blam i napolju sam bio sa prostitutkama!" U toku emisije "Pitanja novinara", novinarka je pokrenula temu o ljubavnom odnosu Marka Osmakčića i Viktorije Viki Mitrović: - Cela nacije je gledala kako ste plakali i tešili jedno drugo. Kako tumačiš to što jedini niste dobili poklon za Dan zaljubljenih - glasilo je pitanje. - Nismo ispali dobri. Svestan sam da nismo okej, ali sam smatram da i drugim parovi imaju te optužbe i grebanja, a prošli smo svi svašta. Smatram da samo zaslužili, ali dobro, neka osuđuju, ja smatram da smo zaslužili ali dobro - rekao je Marko. - Ja sam taj dan prespavala, ne znam. Pričali smo ispod trema, slažem se sa Marko, nije me to pogodilo, ali da sam slušala mišljnje ukućana, to se ne bi desilo - rekla je Viki. - Ja smatram da smo zaslužili taj poklon barem zbog strasti - rekao je Marko. - Zbog čega si ubeđen da će Viki da se bavi prostitucijom i posle rijalitija - pitala je novinarka. - Jako je teško izaći iz toga. Ona je šašava i mislim da bi se bavila, napolju nije sve pred kamerama, pa bi sigurno to radila. Hoće da zaradi novac. Ispostavilo se da je ona gora nego što sam mislio i došlo je do toga. Mene to boli, ali ja to mislim - rekao je Marko.
- Da li te je blam zbog toga, jer je ona rekla da samo nije bila sa onim ko nije stigao na voz - pitala je novinarka. - Jeste, ja sam na početku imao iskrene namere, ja je nikada nisam optužio za to što se bavila tim. Nije mi svejedno, ne kajem se. Nikada me nije bilo blam i napolju sam bio sa prostitutkama, blam me je zbog toga što ona kaže bila sa ovim i onim - pričao je Marko. - Ja sam danas pričao sa Marijanom, to je bio inat, kada sam bio sa Viki ja sam ušao u odnos sa Marijanom iz inata i to je jasno kao dan. Ali prema Viki se pretvorilo u ljubav - rekao je Marko. - Ja sam uvek verovala u njegove reči zbog emocija, imala sam u glavi to da nije tako. Išla sam ka Marku i smatram, ma ne smatram ništa - rekla je Viki. - Kako smatraš to što je Marko rekao da neće imati se*s sa Marijanom, a sa tobom je potencirao - pitala je novinarka. - Ne, mala digresija. I ona je potencirala na tome. Ja sam nju zavoleo i vezao se. ne bih prešao preko reči najbližih da je nisam voleo - uskočio je Marko.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?