PRETNJE BATINAMA PRED MILIONIMA "JA SAM TUŽBU POKRENULA!" Haos tokom emisije! Zadrugarke zaratile

PRETNJE BATINAMA PRED MILIONIMA "JA SAM TUŽBU POKRENULA!" Haos tokom emisije! Zadrugarke zaratile
Kolaps! Tokom emisije "Pitanja novinara" došlo je do peckanja između Marijane Zonjić i Viktorije Mitrović koje su zaratile zbog Marka Osmakčića.
- Marijana, da li se ti osećaš kao neko ko uvek izvuče deblji kraj? - pitala je novinarka. - Više ne. Ranije da, više ne. Pričala sam sa Markom, mislim da je to rešeno - odgovorila je Marijana. - Ako treba prebiću i tebe i njega - dobacila je Viki.
- Više je se ne plašim, ja sam tužbu pokrenula, nisam klošarka da se tučem ovde. Reagovaće ko treba da reaguje. Ona pokazuje ko je i šta je, ja pokazujem sebe. Ona je svesna da je on mene sve vreme gledao i ona je meni skinula dečka dok mi je bila drugarica, na ja njoj - dodala je Zonjićeva. - Vodim 2:1 trenutno - dobacila je Viki.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?