"RAZBIĆU VAM SVIMA GLAVU!" KOLAPS u Beloj kući - Pljušte pretnje! Zadrugarka ZAPENILA OD BESA

"RAZBIĆU VAM SVIMA GLAVU!" KOLAPS u Beloj kući - Pljušte pretnje! Zadrugarka ZAPENILA OD BESA
Haos! I nakon emisije "Gledanje snimaka" nastavio se haos oko Jovane Tomić Matore i toga što je doživela slom zbog MC Aleks i lažnih prijatelja. Zadrugari su joj prilazili, a ona je zapenila od besa i plakala. - Ne plačem za osobom, plačem jer ne zaslužujem ovo. Mene bole drugi stvari i odnosi koji mi se vraćaju. Osećam se kao da gubim sebe - govorila je Matora.
- Ne razumem, plačeš jer si shvatila da nisi normalna? - pitao je Karić. - Kad mi je loše, ispadam ja loša, jer kao branim nekome nešto. Osećam se kao da ljudi imaju slobodu da se sprdaju sa mnom, a da sam ja to dozvolila. Ovoj devojci sam ispričala šta mi se desilo, usr*la mi se. Ljudi koji su mi bili kao prijatelji punili su mi glavu a sad ispada kao da ja branim Dinu da mu se sviđa Aleks. Sad kao ja njima kvarim sreću. Ona bi p*čku svoju prodala za rijaliti. Aleks, Dino, probudićete bes u meni, uradiću nešto što ne želim - nastavila je Tomićeva. - Šta te ja pravim budalom? - pitao je Dino. - Neko me zavlači 5 meseci, a onda p*čku proda za dan. Razbiću vam svima glavu. Bitan vam je j*beni rijaliti. Zapitajte se kakvi ste ološi i smradovi, pa onda brinite za babu i mamu. Sad mi opet dolazi da je vređam, ali pokazaće ona svoje lice - zapenila je Matora.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?