"SVI TE ŽALIMO, DRUŽE!" Ša na udaru zbog Tare - Zadrugari osuli paljbu po reperu

"SVI TE ŽALIMO, DRUŽE!" Ša na udaru zbog Tare - Zadrugari osuli paljbu po reperu
Žestoko! U današnjoj emisiji "Gledanje snimaka", koju vodi vodteljka Ivana Šopić, pušten je video-klip Nenada Aleksića Ša i Filipa Cara o Tari Simov. Zadrugari su komentarisali taj klip u velikoj neverici! - Ovo mi je zapalo što je rekao da nama smeta što je on super sa njom. Od početka, od kad je ušao ovde, ja mu mislim dobro. On i dalje ne shvata šta hoćemo da mu kažemo. Vaš odnos je u poslednje vreme nikad gori. Ovo je veštački.
- Moja majka Ljiljana ceo život pokušava da mi obajsni nešto, ali ne može. Ja ne volim pritisak - rekao je Ša. - Ja znam da ga naš odnos ne zadovoljava u potpunosti - dodaje Tara. - Šta više da kažem, previše sam govorio o tom odnosu. Razna mišljenje imam što se tiče i Nenada i Tare. Ja sam izašao iz komentarisanja. Svaki put mi kaže da je završio sa Tarom. Zatupeću pored svih ovih tema, šta ovi ljudi rade, ja ne znam više - rekao je Karić. - Najgora stvar koje se njemu desila je žaljenje. Mi smo njega počeli da žalimo, nemoj da se ljutiš, iskren sam. Ti si neko stvarno ne vidi nekog sa strane. Žao nam je tebe, to je najgore što čovek može sebi da dozvoli - rekao je Miki. - Ja nikada u životu neću odustati od Tare! Moja sreća je da ona bude srećna! - rekao je Ša.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?