GORI OD BESA! Bivši zadrugar OGORČEN na repera zbog NJE: "Jako je LOŠ, ljudi se sprdaju s njim"

GORI OD BESA! Bivši zadrugar OGORČEN na repera zbog NJE: "Jako je LOŠ, ljudi se sprdaju s njim"
Iskreno! U najnovijem izdanju emisije "Pitam za druga", voditeljke Sanja Stanković i Ana Radulović su ugostile bivšeg zadrugara Pavla Jovanovića koji je svojevremeno imao aferu sa atraktivnom Draganom Mitar. Na početku emisije on se osvrnuo na odnos Nenada Aleksića Ša, Martine Petrović i Stefana Mihića.
- Ja za Mihića nikada nisam čuo, dugo sam u ovom poslu, klubovi i to, ali nikada nisam čuo za njega. On je pričao da je držao Tarapanu, ja znam ljude koji su to držali, ja njega nikada nisam čuo. Jako je iritantan, ali takav i treba da bude. Ali imao je svađu sa Ša, koliko idiot treba da budeš da imaš svađu sa Ša. On je jako loš čovek, ljudi su spr*aju sa njim, niko više ne može da ga sluša dok peva, može samo da ide da slika nešto. Ja Nenada znam i pre "Zadruge", kaže ne napada bivše devojke drugova, a on ušao u "Zadrugu 2" i odmah se bacio na moju bivšu devojku Draganu. Sa njom bi sigurno imao nešto da njegova žena Ivana tada nije ušla - pričao je Pavle. - Što se tiče Martine, ima neki drama kvin momenat, priča nepovezano, vrišti i tako dalje.Krivo mi za onu Moniku, ona ušla on kao glumi nekog mangupa - izjavio je bivši zadrugar.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?