ANĐELO JE NJENA BOLESNA IGRA: Car se obrušio na Dalilu, pa otkrio pred svima ŠTA mu je rekla BEZ BUBICE

ANĐELO JE NJENA BOLESNA IGRA: Car se obrušio na Dalilu, pa otkrio pred svima ŠTA mu je rekla BEZ BUBICE
Karambol za stolom! U toku emisije "Pitanja gledalaca" voditelj Milan Milošević pročitao je naredno pitanje koje je bilo za Filipa Cara. On je izneo svoje mišljenje o odnosu Dalile Dragojević i Anđela Rankovića. - Zašto ne ispričaš sve što ti je pričala Dalila iako je skinula bubicu, mi smo čuli sve - glasilo je pitanje. - Ja ću biti sad iskren. Juče mi nije ništa fascinatno ispričala. Rekla je da jako dobro znam sve što se dešava i da sam ja kriv za sve. Ja mislim da je Anđelo kolateralna šteta tvoje bolesne igre. Da li je on njena igra da bi ona izlečila sebe... Ona zna da uđe u teoriju i da misli da je nešto dobro, a to je najštetnije. Ona je za odnos sa mnom ušla u teoriju da je to kosmička ljubav i da treba da se svađa sa Dejanom. Mislim da je Anđelo bolesna igra, ali ne radi mene - govorio je Filip. - Ja nikad nisam osporila da se meni Anđelo sviđa. Nikad nisam pričala različite verzije - dodala je Dalila. - Mene ne zanima da progovaram. Ja bih zbog ove situacija iskočio iz vlastite kože, one je u go*nima do guše, a hoće da bude do obrva. Ja bih iskočio iz kože zbog tvog odnosa sa Anđelom i svađe sa Dejanom. Na kraju ja ispadam kriv što idu i je*avaju se. Ja sam uništio nekoga, neko je proživeo traumu, pa je neko kriv, samo oni nisu. Ona misli da može da gura do zadnjeg dana. Ne mislim ja da je Anđelo zbog mene, nego da je između njih neke stvari koje je on rekao. Ona meni ne može da se odupre, jer smo imali jako strast i hemiju - nastavio je Car.
- Nije problem da se ona tebi vrati, nego ja ne bih dozvolio da budem u vezi - odbrusio je Anđelo. - Ti kao da si dobio njen sindrom - kravljeg ludila Dalile - rekao je Car. - Što bi se muvao sa nekim za koga si rekao da nećeš da uđeš u vezu? - pitao je Miki. - Govorili smo da bi naš odnos trebao da stane, jer će u tom odnosu gde nije ozvaničena veza, ona će biti najgora i koja juri. Nisam pričao vama, ali sam pričao njoj - govorio je Ranković.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?