IZGOVORENE NAJGNUSNIJE REČI: Dejan poručio Aleksandri: "K**ko, moj CILJ je bio da te isk**am, paljba!"

IZGOVORENE NAJGNUSNIJE REČI: Dejan poručio Aleksandri: "K**ko, moj CILJ je bio da te isk**am, paljba!"
Jezivo Aleksandra Nikolić nakon maratonskih svađa s Dejanom Dragojevićem počela je da razbija po imanju, te su zadrugari poleteli da je spreče, a među njima je bio i Dragojević, koji ju je prethodno nazvao kučkom. Njih dvoje su prvo imali seks, a nakon toga su otišli na žurku, gde je izbila do sada neviđena svađa. U brutalnom sukobu Dragojević je urnisao starletu, koju je na kraju hteo da baci u bazen.
- Ja ne mogu više da te molim da razgovaraš sa mnom. Ne mogu više da te molim, budi normalan. Nemoj da me dovodiš u neka stanja. Je l' ovo namerno radiš? Ti ćeš mene psihički da ubiješ. Šta je tvoj cilj? - pričala je Nikolićeva. - Šta hoćeš, kučko, od mene? Moj cilj je bio da te iska*am, a sad paljba od mene. Odvratna si mi, hoćeš da me ubaciš u crveno. Hoćeš da naudim sebi zbog tebe, ali ti to neće uspeti - vređao je Dejan. - Hajde da te vidim baš. Ajde, iskasapi se, pa ću i ja da uzmem staklo i da se izbodem. Je l' to hoćeš? Zbog čega ovo radiš? Hoćeš da te sada zadavim i izađem odavde - pretila je Aleksandra. - Nemoj da se ku*čiš. Ako te kuliram, kuliram te. Nemoj da mi bacaš stvari, klošarko jedna. Aj marš od mene, napolju te svakako čekaju tvoji je*ači. - Hoću kući da idem, ne mogu da izdržim ove situacije. Počinjem da te mrzim, a ti to u stvari i hoćeš. Ti si pravi klošar - besnela je Aleks. - Šta hoćeš od klošara? Idi od klošara, biće ti lakše. Potvrdila si sumnje i ostavi me. Koji ću ti ku*ac? - urlao je Dejan. - Ti sebe uzdižeš, a mene spuštaš. Celu noć idem za tobom, a ne znam zbog čega se svađamo. Šta hoćeš od mene, pijanduro jedna? - derala se Aleks. - Pijanduro? Je l' si tako momcima govorila da su narkomani? Pošto znam da su te samo takvi i ka*ali. Ako ja probijem blokadu nervoze, neće biti dobro. Ne prelazi granicu moje mirnoće i nemoj da me grizeš. Nema šta da pričamo ti i ja - besan je bio Dejan. Nakon toga Dejan je zgrabio Aleks i počeo da je nosi ka bazenu, pa nekoliko puta zamahnuo, kao da će da je ubaci u vodu. Zadrugari su ih smirili, a oni su nastavili da se ganjaju po dvorištu Bele kuće.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!