NOVA TAKMIČARKA napravila haos u Beloj kući - Bacila oko na Filipa Cara, pa se obratila Dalili!

NOVA TAKMIČARKA napravila haos u Beloj kući - Bacila oko na Filipa Cara, pa se obratila Dalili!
Šok Nova učesnica pete sezone Zadruge, upravo je stigla na imanje i došla do ulaza Bele kuće. Dia Kostić je stigla na vrata, te su zadrugari zanemeli kada su je ugledali. Lepi Mića joj je prvi zadrugar koji joj je poželeo dobrodošlicu. - Pogledaj Filipa Cara kako te gleda - rekao je Mića. - Ćao, da li se držiš? - pitala je Dia. - Držim se - odgovorila je Dalila zbunjeno.
- Dobro veče, ja sam Dija Kostić, reperka. Došla sam ovde da predstavim svoje pesme. Mikija, Matoru i Miljanu poznajem - rekla je Dija na samom početku. Ja sam iz Ciriha, od prošle godine živim u Srbiji. Mnogo ste lepi uživo, prijatni ste i sveži - govorila je. - Znaš li Marka? - pitao je Mića. - Njegovog brata, da. Ne shvatam zašto si ušao u Zadrugu, predstavio si se u lošem svetlu. Ali dobro, našao si bar ljubav... - provocirala je Dia. - Lep ste par, ali ti je ništa ne slušaš - rekla je Dia Dejanu. - Nisi lepo gledala - odgovorio je Dragojević.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!