PALA U DEPRESIJU ZBOG UČENJA! Miljani se SLOŠILO zbog još jednog časa geografije sa Zolom! IZBLAMIRALA SE

PALA U DEPRESIJU ZBOG UČENJA! Miljani se SLOŠILO zbog još jednog časa geografije sa Zolom! IZBLAMIRALA SE
Smeh... U Beloj kući je u toku sastanak, ali su Miljana Kulić i Lazar Čolić Zola odlučili da ga napuste i odu na Rajsko ostrvo gde su počeli sa svojim geografskim igricama.
- Miljo, ovo je smešno, popi još malo kafe - rekao je Zola. - Nije do kafe - rekla je Miljana. - Koji je glavni grad Portugala? - pitao je Zola. - Hopenhagen - odgorila je Miljana. - Ne mogu više da učim! Šta si me pitao sada? - bila je nervozna Miljana. - Makedonije - rekao je Zola. - Nije mi dobro, idem da spavam, hladno mi je. Pusti me danas, nije mi dan u depresiji sam - rekla je Miljana.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?

UBIO SE OTAC takmičarke "Zadruge": Olga ni ne sluti da je ostala bez roditelja!