"RADILA SAM NA TOME DA SE DALILA I CAR POMIRE!" Zadrugarka ŠOKIRALA, pa ušla i DIREKTAN SUKOB sa Dragojevićkom

"RADILA SAM NA TOME DA SE DALILA I CAR POMIRE!" Zadrugarka ŠOKIRALA, pa ušla i DIREKTAN SUKOB sa Dragojevićkom "Skini mi se sa kičme budaletino jedna!"
Nakon što je Sandi Kojić sinoć napustio velelepno imanje u Šimanovcima, zadrugari su započeli "Igru istine". - Ja sam radila na tome da se Dalila i Car pomire - rekla je Irma. - Daj bre Irma, nemoj da me zaj*bavaš - odbrusila je Dalila. - Šta misliš što je Dalila sa Anđelom? - pitao je Mića Irmu. - Ja mislim da se ona zaljubila, smatram da joj se on jako dopada i da joj prija. Ne odobravam taj postupak, ostavila je muža, prešla preko svađa i svih - rekla je Irma. - Pošto si ti sada imala avanturu sa Carem, reci mi koga zaslužuju Dalila, Cara ili Anđela? - pitao je Mića. - Ne znam, neka ona odluči, meni je nekada iritantna. Ona zna šta joj više prija - rekla je Sanja.
- Skini mi se sa kičme budaletino jedna, ti mene spominješ i ubacuješ u koševe, ako je tebe život ismejao mene nije - vikala je Dalila na Irmu. - Nakazo moralna - vikala je Irma. - Sramota me je da se raspravljam sa tobom - rekla je Dalila. - Irmi digni vitler sa uha i slušaj. Rekao sam ti da me ne pominješ, ja svaku priču koju sam hteo, ja sam na tome radio. Ovo što ti radiš je bolest, nema potrebe, jednom u životu zaveži taj jezik - rekao je Car Irmi.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?