"ŽELIM DA PROMENIM POLNI ORGAN!" Zola presekao! Ispričao kako se OSEĆA pored Miljane, pa usledilo OVO! ŠOK!

"ŽELIM DA PROMENIM POLNI ORGAN!" Zola presekao! Ispričao kako se OSEĆA pored Miljane, pa usledilo OVO! ŠOK!
Hit! Miljana Kulić i Lazar Čolić Zola su na Rajskom ostrvu gde će provesti i ovu noć. Čolić je osmislio večerašnju igricu, a to je "psihijatar", tačnije on je psihijatar, a Miljana doktorka.
- Srđan Milić - vikala je Miljana. - Dobar dan, doktorice - rekao je on. - Kako ste - pitala ga je Miljana. - Nisam dobro, osećam se bezvoljno, nemam sreće u ljubavi - počeo je Zola. - Jeste vi već lečeni na psihijatriji? - pitala ga je Miljana. - Ne, nisam, ja sam došao do zaključka da promenim polni organ i jednostavno, voleo bih da nešto drugo posedujem. Ni jednu vezu nisam imao dužu od mesec dana... - nastavio je Zola.
- Da li vam je mali, da li možete duže od tri munuta, malo mi opširnije opišite vašu biografiju - ispitivala je Miljana. - Ja ne mogu da privedem devojku, sve me ostavljaju - žalio se Zola.

Коментари

Популарни постови са овог блога

HOĆE DA JE IZBACI NAPOLJE: Car izgoreo zbog Maje

ONA JE NOVA UČESNICA "ZADRUGE"! Zanosna plavuša spremna da POMRSI KONCE u Beloj kući, sledi HAOS!

VOJSKA SRBIJE ULAZI NA KOSOVO!?